Vi skulle vilja använda statistikkakor i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Godkänner du det? Du kan när som helst ändra ditt val.

Service, bemötande och tillgänglighet

Alla som kontaktar Västerviks kommun ska vara nöjda med våra tjänster och service. Vi ställer höga krav på service och bemötande, och jobbar för att vara en pålitlig organisation med tjänster som håller hög kvalitet.

Alla medarbetare i Västerviks kommun bär vi ett gemensamt ansvar för att ge dig bästa möjliga service. Det är i kontakten med medborgare, företagare och myndigheter som vi vill göra skillnad med hög kvalitet och bra resultat.

Hur kan vi hjälpa dig?

När du kontaktar oss hjälper vi dig att komma i kontakt med rätt person. Du hittar våra kontaktvägar under ”Kontakta kommunen”.

Kontakta kommunen

Dela dina åsikter med oss!

Vi vill höra från dig om hur vi kan förbättra vår service, bemötande och tillgänglighet. Oavsett om du vill rapportera ett problem, ge oss beröm eller har andra synpunkter, är din feedback viktig för oss.

Hjälp oss att bli bättre genom att dela dina tankar och erfarenheter under ”Dialog, felanmälan och synpunkter”.

Lämna synpunkter eller klagomål på kommunens verksamheter
Sidan senast granskad den 24 februari 2025